Системи керування та слідкуючі електричні рульові приводи
- Деталі
 - Категорія: Продукція
 
ДП «Державне київське конструкторське бюро «Луч» має досвід розробок і володіє технологіями виробництва систем керування та слідкуючих електричних рульових приводів високоточної зброї:
- протитанкових керованих ракет;
 - авіаційних керованих ракет малої дальності;
 - коригованих авіаційних бомб;
 - зенітних керованих ракет малої та середньої дальності;
 - морських торпед.
Системи керування можуть бути одно-, дво- та триканальними, мають змінну адаптовану структуру та забезпечують високу точність наведення. Виконавчі органи керування: аеродинамічні рулі, газодинамічні рулі, комбіновані органи керування.
ОСНОВНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ЕЛЕКТРИЧНИХ РУЛЬОВИХ ПРИВОДІВ
| 
 Максимальний момент, що розвивається на рулях, Н•м  | 
від 1,2 до 150,0 | 
| Полоса відтворюваних частот коливань рулів, Гц | до 35 | 
| Кутова швидкість повороту рулів, ...o/с | до 2000 | 
| Маса блоків електричних рульових приводів, кг | від 1 до 25 | 
| Калібр (зовнішній діаметр), мм | від 100 до 400 | 
 
   
На даний момент можуть виготовлятися та поставлятися системи керування і рульові відсіки електроприводів із наступними характеристиками:
| № рульового приводу | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 
| 
 Максимальний момент,   | 
50 | 150 | 30 | 30 | 30 | 2 | 1,5 | 1,5 | 1,2 | 
| 
 Полоса відтворюваних  | 
10 | 20 | 20 | 25 | 35 | 25 | 25 | 25 | 25 | 
| Діапазон робочих кутів, …° | ±22 | ±30 | ±20 | ±36 | ±30 | ±20 | ±20 | ±20 | ±18 | 
| 
 Кутова швидкість повороту рулів, …°/с  | 
250 | 360 | 150 | 350 | 450 | 2000 | 2000 | 2000 | 2000 | 
| 
 Зовнішній діаметр (калібр), мм  | 
400 | 360 | 277max | 200 | 170 | 125 | 120 | 108 | 100 | 
| Довжина, мм | 244 | 400 | 297 | 180 | 300 | 110 | 75 | 70 | 121 | 
| Маса, кг | 25* | 26* | 21* | 7,6* | 10* | 1* | 1,1* | 1,05* | 1,2* | 
| 
 Тип виконавчого органу (руля)  | 
*** | *** | *** | **** | ***** | *** | *** | *** | *** | 
* Із врахуванням маси рулів. 
** Без врахування маси рулів. 
*** Плоский. 
**** Гратчастий. 
***** Плоский та газодинамічний.


 


